Com atraure clients al meu bar


07/03/2019

Què fa el bar de davant per a estar sempre a vessar de clients mentre que en el meu faig ressò al parlar? Si et preguntes una cosa així diàriament i tens la certesa que ni els seus preus ni els seus productes són millors que els teus, la resposta estigui segurament en com promociona el de davant el seu negoci. Penses que el màrqueting online pot ser-te de poca ajuda per a atreure clients? Aquí està el teu major error. Aplica algunes d'aquestes estratègies i comprovaràs com els clients van arribant al teu local.

1. Et surten les croquetes que et mors de bones? Doncs, siguin les croquetes o el plat que sigui, basa en ell la teva campanya. Que el teu bar sigui el bar de les millors croquetes de la teva ciutat, que tothom ho sàpiga i així ho difonguin. Passaràs de ser un més a ser el que més en alguna cosa.

2. La teva web tampoc fa falta que sigui un portal enorme. Serà suficient amb un lloc senzill, amb bones imatges i/o vídeos i amb la informació bàsica per als usuaris (carta, adreça, horaris…). Si permet reserves online, molt millor (si no sempre pots fer-ho a través de les xarxes socials).

3. Geolocalització en cercadors. Fonamental tractar el SEO perquè el teu local surti en les primeres posicions per a algú que busqui un bar en la teva zona a través del seu ordinador o, cada vegada més dominant, el seu telèfon intel·ligent. Compte en Google My Business imprescindible i recomanable figurar en Foursquare, Yelp…

4. Blog. Pot ajudar-te a destacar sobre la teva competència. No tots els bars tenen un blog. I tu segur que tens molt que explicar. Serà que no hi ha històries de bar…

5. Xarxes socials. Facebook és probablement on més clients potencials trobaràs. Crea una fan page i interactua amb els teus seguidors. Instagram o Pinterest són canals idonis per a donar-li difusió a les millors imatges sobre els teus plats.

6. Ofereix wifi gratuït en el teu local. Encara que no ho creguis, sovint decideix la destinació final de moltíssims clients per sobre del propi menjar o sopar.

7. Concursos i sortejos online.

8. Influencers que parlin bé del teu local. També valen testimonis de clients satisfets, encara que tinguin menys repercussió.

9. Presència en pàgines de comparadors o directoris d'hostaleria.

10. Butlletins de notícies per email.

11. Esdeveniments, degustacions i maridatges retransmesos via streaming.

12. Aparicions en mitjans de comunicació per a consolidar el prestigi de la teva marca i/o web.

Font: Romualdfons



Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Més informació sobre les cookies